Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Към шаси индикацията светна.

    С откачен кабел от черната букса напрежението е 5,3В ако има значение
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • Нали пробваш индикацията при скорост над (колко беше...) Т.е - когато темпоматът реално работи?

      Ако е така, пробвай да я свържеш с една времянка към онзи другия пин на ECU - то, който не е опроводен (A-18 ) според описанието. Може схемата да не съответства на твоето ECU.
      Най-лесно е при ECU - то да прехвърлиш кабела от пин 1 на пин 18.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Да, при задействан темпомат нищо не светва.

        Да разбирам ли, че трябва от мотроника да излиза маса за да светне индикацията?

        Знаеш ли как се разглобява буксата на мотроника?
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • Да, с маса се управлява индикацията.

          Не съм разлобявал такава букса. Виж - там - нещо


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Да, с маса се управлява индикацията.

            Не съм разлобявал такава букса. Виж - там - нещо
            Този израз ми е любим
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • И аз да попитам...
              Колата е 166 2.4 JTD, 140 к.с. Е3, след като разглобих под волана и установих че няма букса за автопилота, намерих междинната букса D1. От едната й страна има кабели на пинове 10,11,12,13,14, а от другата (вероятно към дръжката) има само на пин 10 червен кабел. Тоест би трябвало да има връзката към ECU-то и да трябва да се пуснат кабели към Н7. От схемата, която Любо е постнал в Полезни връзки, немога да разбера в буксата Н7 на дръжката за темпомата откъде идва последния кабел за пин 2 с цвят МВ?
              Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

              Comment


              • +12В на контакт или според схемата букса F пин 4 от таблото с бушоните под волана.
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                Comment


                • Благодаря, а какъв цвят е букса F, Д1 е черна и имаше още две май - едната бяла, другата цветна
                  Last edited by gorang; d.m.y г., 11:09.
                  Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                    Благодаря, а какъв цвят е букса F, Д1 е черна и имаше още две май - едната бяла, другата цветна
                    Букса "F" от таблото с предпазителите трябва да е 20 - пинова - бяла на цвят.


                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:25.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • + при контакт можиш да вземеш и от бялата букса до черната. Има свободен пин със сигурност. Премери с мултицет
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • При мен не работи RCL-бутона и нямам идея защо,не че ми липсва много но не е зле да работи.Друго което ми прави впечатление е че темпомата при двете ми 166-ци работи по различен начин,тоест има разлики в темпомата при двете коли явно.

                        Comment


                        • Какво им е различното? Аз не намирам разлика.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • Първо в светещата индикация при едната изписва Cruis,а при другата е километражче със стрелка,друго при V6 след изключване от копчето на ръчката темпомата се изключва след 5-6 секунди,доката при другата това става веднага имаше и други различия,но когато включа ще пиша пак.

                            Comment


                            • Колеги,
                              дали на някого дали са му останали пинове за буксите на еку-то? Нужни са ми 4, за да опитам да си монтирам темпомат. Става дума за Алфа 156 1.9 JTD, ЕКУ-то ми е EDC15C7, но ако не се лъжа и от други модели еку и алфи ще стане (147, може би и 166). Ще си платя пиновете и доставката.
                              Last edited by m1taka; d.m.y г., 17:32.

                              Comment


                              • И на мен май ще ми трябват. Май като се стопли малко и аз ще се прбвам но само пинчета ми трябват. Ако на някой му се намират да пише да се разберем нещо.

                                Comment

                                Working...
                                X